niedziela, 31 sierpnia 2014

Moskiewskie obrazki

Kilka miłych chwil, które udało mi się uchwycić, czyli pierwsze fotki z telefonu, oraz krótki film.



Ogród Aleksandrowski

Ogród Aleksandrowski

Ogród Aleksandrowski

GUM - Głavnyj Uniwiersalnyj Magazin (Główny Dom Towarowy)

Sobór Wasyla Błogosławionego

Katedra Chrystusa Zbawiciela
(najważniejsza świątynia rosyjskiej Cerkwi Prawosławnej)


Delikatesy Jelisiejew

Teatr Bolszoj

****FILM****
Nakręcony, zmontowany i przesłany do mnie przez mój własny telefon:



Доброе утро!!



2 komentarze:

  1. Rozpisałem się strasznie z 20 minut mi to zajęło i po zalogowaniu się post znikł, brawo yeti -.-'' Generalnie zdjęcia supcio niczym hubcio ale ze względu że nie mam siły to już sie nie rozpisuje następnym razem zaszarżuje i chlapnę kazanie a na dziś idę w kimono a wam życzę przyjemnej podróży mimo że odczytacie to dopiero po kolei hehe troll :)

    Filip out ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy!! Szkoda, że ja nie mam takiej weny jak Ty albo Benio. Buziaki i do zobaczenia. Pozdrawiamy z Ułan Bator.

    OdpowiedzUsuń